Code Center
Advertise Here
Advertise Here

آموزش کامل تمرین دادن

بخش دوم آموزش، تمرین.

صفحه تمرین Trainingدر تاپ الون جاییست که شما میتوانید بازیکنان خود را پرورش دهید و قدرت آنها را بالا ببرید و با انتخاب تمرینات مناسب روی مهارت های تخصصی و خاص هر بازیکن تمرکز و کار کنید.

 

 

– اولین قدم، برای شروع یک جلسه تمرین، ابتدا بازیکن یا بازیکنان مورد نظر را انتخاب کنید(Select Players)، بعد از انتخاب بازیکن کلید Done را بزنید.(عکس پایین)

 

 

– دومین قدم، انتخاب کردن تمریناتی هست که میخواید برای بازیکن مورد نظرتون انجام بدین(Select Drills). هر تمرین به صورت اختصاصی یک سری از مهارت ها رو به بازیکن اضافه میکنه که برای هر بازیکن میتونه نوع تمرینات متفاوت باشه، چون اگه مثلا ً تمرین اختصاصی برای بازیکن خاصی اشتباه انتخاب بشه اون بازیکن ممکنه به صورت مطلوبی پیشرفت نکنه.

به طور کلی ۳ نوع تمرین تخصصی داریم. تمرینات تهاجمی(Attack)، تمرینات دفاعی(Defense) و تمرینات جسمانی و ذهنی(Physical & Mental) که البته میتوان این تمرینات را با هم ترکیب کرد تا ترکیبی که مناسب بازیکن شماست انتخاب کنید. دقت کنید که بعضی از این تمرینات تخصصی باعث خستگی بیشتری نسبت به بقیه میشوند که بر روی هر تمرین شدت آن با Easy(آسان)، Very Easy(خیلی آسان)، Medium(متوسط)، Hard(سخت) و Very Hard(خیلی سخت) مشخص شده. در قسمت Condition هم درج میشود چند درصد از انرژی بازیکن بعد از تمرین کاسته خواهد شد.

تمرینات تخصصی را طبق عکس زیر انتخاب کنید و در قسمت های Drop Here قرار دهید. وقتی تمرینات را انتخاب کردید کلید Done و سپس Start Training(شروع تمرین) را بزنید.

بزارید یه مثال بزنم هر بازیکنی سه نوع مهارت(Skills) داره، مهارت تهاجمی، دفاعی و ذهنی و فیزیکی. هر کدام از این سه مهارت یک سری آیتم در زیر خودشون دارن، مثلا آیتم های هجومی بازیکن شامل پاس دادن، دریبل زدن، سانتر کردن، شوت زنی و گلزنی میشه. البته بعضی از این آیتم ها خاموش هستن که یعنی جزو مهارت های تخصصی بازیکن در پست مورد نظر نیستن و نیازی نیست تمرین داده شوند، بستگی به این داره که بازیکن چه پستی داره و این میتونه برای هر بازیکن متفاوت باشه، مثلا ً یک مهاجم رو تصور کنید، از مهارت های هجومی، همه ی مهارت ها رو داره، فقط مهارت سانتر کردن خاموش یا تیره هست! دقیقا ً مثل عکس زیر که از مهارت های تهاجمی، آیتم Crossing یا سانتر کردن خاموش هست. این میتونه معیار شما برای انتخاب تمرینات مناسب در پست های مختلف باشه.

حالا تصور کنید برای این بازیکن تمرین اختصاصی Wing Play انتخاب بشه، این تمرین مخصوص بازیکن های کناری Amr,Aml هست که اصطلاحا ً به آنها بال کناری هم میگن که ویژگی بارز این بازیکنان توانایی سانتر هست و توی این تمرین هم بیشتر سانتر کردن به بازیکن آموزش داده میشه. خب این تمرین برای مهاجم St تمرین اشتباهی هست!

– تمرین سطح بندی داره، بدین صورت که بعد از تمرین بازیکن یا گروهی از بازیکن ها، امتیاز هایی بدست میارید و بعد از کسب امتیاز مورد نیاز، سطح شما افزایش پیدا میکنه. هر سطحی که باز بشه، تمرینات جدیدی در دسترس میاد و از حالت قفل بودن باز میشه. علاوه بر این ، به سطح ۱۷ که برسید، حداکثر تمرین اختصاصی که میتونید پشت سر هم توی یک جلسه تمرین ردیف کنید در دسترس قرار میگیره که ۶ تا هست. مثلا ً در تصویرهای زیر سطح ۳ باز شده و همونطور که در عکس بعدش میبینید، سه تا تمرین جدید هم برای باز کردن قفل در دسترس قرار گرفته !

بخش دوم آموزش، تمرین.

بخش دوم آموزش، تمرین.

* توی تمرین بازیکنان مصدوم نمیشن! البته یه نکته ی دیگه اینکه بازیکنی که از لحاظ آمادگی کمتر از ۳۰% انرژی داشته باشه رو نمیشه تمرین داد مگر اینکه با بسته های سبز دوباره به انرژی بازیکن اضافه کنید.

– قسمت دیگری که در تمرین وجود داره Bonuses هست: بونوس هایی هست که با تمرینات گروهی کسب میشه. توی عکس پایین این بونوس ها رو میتونید ببینید. مثلا ً چند تا مهاجم یا هافبک تهاجمی رو با هم تمرین بدی ، بونوس برای حمله میده یا مدافع ها رو با هم تمرین بدی ، بونوس دفاعی میده. در نهایت ۴ بونوس تعریف شد ، بونوس حمله ، بونوس دفاع ، بونوس حفظ توپ و  آخرین بونوس هم بونوس استراحت. این ۴ تا بونوس حین بازی میشه ازشون استفاده کرد. مثلا ً توی بازی وقتی از بونوس حفظ توپ یا تیکی تاکا استفاده کنید، درصد مالکیت توپ به طرز قابل توجهی به نفع شما میشه و توپ در مالکیت شما قرار میگیره و در واقع به نوعی خطر حملات حریف گرفته میشه.  بونوس حمله و دفاع هم از اسمشون معلومه، باعث میشه تیمتون دفاع کنه یا بره تو فاز حمله. بونوس کاندیشن یا استراحتی هم وقتی توی بازی فعال بشه، باعث میشه تیم به نحوی بازی کنه که بازیکن ها کمتر از حد معمول خسته بشن و نوعی ذخیره سازی انرژی بازیکنان هست: حداکثر کردن بونوس های تمرینی

بخش دوم آموزش، تمرین.

– وقتی که بازیکن یا بازیکنان مورد نظر انتخاب شدن و تمرینات مورد نظر رو هم انتخاب کردید، روی دکمه Start Training میزنید و تمرین شروع میشه و میبینید که چه مهارت هایی به بازیکن شما اضافه شده(عکس پایین)

– توی تمرینات، یه حالت تمرین سریع(Quick Training) هم در نظر گرفته شده و تمام بازیکنان به سه حالت تمرین  آسان، متوسط و سخت میتونن تمرین کنن و نحوه ی انتخاب تمرینات اختصاصی رو هم کمک مربی براتون انجام میده. البته تمرین سریع توصیه نمیشه چون بعضی وقت ها میبینیم که مثلا ً تمرین دروازه بانی رو برای مهاجم ها آماده کرده پس استفاده نکنید.

در کل تمرین دادن برای تیم بسیار مهم هست.  باعث میشه تیم قدرتش بالا بره، بازیکنان به صورت تخصصی تمرین کنن و بونوس های تمرینات گروهی بدست بیاد . هر چند فراموش نشه که تمرین دادن همواره نیازمند بسته های سبز رنگ هست که شاید در دسترس همه نباشه.

به طور تخصصی تر :
آموزش، تمرین های جسمانی و ذهنی (Physical&Mental)
آموزش، تمرین های تهاجمی (Attack)
آموزش، تمرین های دفاعی (Defense)

راستی! برای دریافت مطالب تاپ الونی در کانال تلگرام تاپ الون عضو شوید.

Advertise Here

17 نظر ثبت شده نظر دهنده بعدی شما باشید.

  1. سلام.ببخشید من هر چی تمرین میدم بازیکنا خیلی کم پیشرفت میکنن.چیکار باید بکنم.ممنون

    • سلام
      هر چه بازیکن سن بالاتر و ارزان تر باشه در تمرین ها دیرتر پیشرفت میکنه. بهترین نوع بازیکن ها برای تمرین دادن جوان های زیر ۲۱ سال و گران قیمت هستن که سریع تر پیشرفت میکنن، چیزهایی که در پیشرفت سریع بازیکن تاثیر دارن ۱- سن بازیکن، ترجیحا” زیر ۲۱ سال و استعداد بازیکن، که هر چی بازیکن گران تر باشه با استعدادتر هست. ۲- انتخاب تمرین های متناسب با هر پست ۳- لول تمرین شما، که هر چه بالاتر باشد تاثیر تمرینات بیشتر هست

  2. میخواستم بدونم یه بازیکن باید چندتا درصد اضافه بشه که مثلا عددش از ۳۵ بشه ۳۶؟

      • ممنونم از توجهتون
        من اصلا درصد منظورم نبود
        هر چند درصد عدد ۱۳۱رو میرسونه به ۱۳۲؟ (عدد نه درصد)
        بازم متشکر

  3. سلام خسته نباشید
    یه سوال:
    بعضی از آیتم های بازیکن ها خاموشن چجوری میشه روشنشون کرد مثلا فیتنس؟

    • سلام
      مهارت هایی که خاموش هست یعنی برای اون پست نیازی نیست افزایش بدید، فقط روی آیتم هایی که روشن هست تمرکز کنید.

  4. سلام ممنون که هستید
    یک سوال
    درصد بونوس به دست اومده هر چه بالاتر باشه وقتی تو بازی ازش استفاده بشه تاثیر بیشتری داره یا خیر؟؟؟؟

  5. سلام خدمت شما
    لطفا توجه کنید و عملی کنید
    به پشتیبانی بازی پیام بدید زبان فارسی رو بگذارند و ازشون بخواید که زبان فارسی قرار داده بشه.. تو کانالم مطرح کنید تا به زودی زبان شیرین فارسی گذاشته بشه تو بازی
    منو چن نفر دیگه هم از امروز شروع به پیام دادن کردیم
    شمام همکاری کنید لطفا
    پیاممو بذارید
    ممنونم از احمد آقای گل و بقیه دوستان ممنون

  6. سلام
    میخواستم بدونم قسمت فیزیوسنتر که هر سه ساعت ۶ درصد رست میده این اعداد با بالارفتن لول یا ساختن مدیکال تغییر میکنه یا کلا ثابت هست؟

    • تمرین دادن ارتباط مستقیم با انرژی بازیکنان داره، شما که تمرین میدید انرژی بازیکنان هم کاهش پیدا میکنه که با بسته های سبز پر میشن، محدودیتی در تمرین روزانه وجود نداره، اگر بسته سبز داشته باشید و بتونید انرژی بازیکن ها رو پر کنید. اگر بسته سبز برای تمرین ندارید، تمرین های گروهی بدید تا جایی که انرژی بازیکنان زیاد کاهش پیدا نکند.

  7. سلام و خسته نباشید. آقا من همیشه با گوشیم بازی میکردم امروز با فیسبوکم بازی کردم دیدم مدل تمرینش مثل دو سال پیشه و skill point هست. دلیلش چیه؟

    • خب این اتفاق گاهی میوفته، اما به طور معمول ، وقتی اولین بار از طریق فیس هم که میخواید وارد بازی بشید چند دقیقه ای بازی آپدیت میشه و بعد وارد میشه .
      احتمالا ً این قضیه هم یک باگ و یک اشتباه از طرف بازی هست که برای شما آپدیت نمیکنه و احتمالا ً به زودی رفع میشه .

قسمت های ستاره دار الزامی هستند لطفا فارسی تایپ کنید.

*

برای دریافت آخرین اخبار بازی تاپ الون در کانال تلگرام عضو شوید

آموزش کدنویسی