Code Center
Advertise Here
Advertise Here

حداکثر کردن بونوس های تمرینی با کمترین میزان خستگی!

چگونه می توان با تمرینهای گروهی ۴ بونوس تمرینی رو فول کرد بدون اینکه تیم زیاد خسته شود؟

آمادگی تیم برای مسابقه : 

خب ، همانطور که می دانید جدای از سیستم و قدرت بازیکنان، عامل مهم ِ دیگری در آمادگی تیم قبل از بازی وجود دارد : آمادگی بازیکنان ( که با بسته های سبز  و قرمز مهیا می شود) ، شرایط روحی و روانی بازیکنان ( که با بسته های آبی فراهم می شود ) … اینکه بازیکنان در پست مناسبی باشند و در نهایت بونوس های تمرینی ( که با تمرین های گروهی بازیکنان تکمیل می شود) . خب به طبع هرچه این عوامل بهتر باشند، تیم در وضعیت مناسب تری قرار دارد.

مجموعه ای از این ۳ عامل باعث می شود که تیم در وضعیت مناسبی قرار گیرد . اگر دقت کرده باشید روی صفحه اصلی بازی هم زیر مسابقه ی بعدی که لوگوی تیم شما و تیم حریفتان است . تصویر زیر رو ببینید، نشون دهنده ی اینه که تیم در وضعیت مناسبی نیست!

و با کلیک بر روی گزینه i که در مستطیل زرد رنگ است، نشان داده می شود که تیم به چه علت از آمادگی نا مطلوبی برخوردار است ؟

خب همانطور که میبینید، این تیم به چند جلسه تمرینی نیاز دارد و بعضی بازیکنان مصدوم هستند و بعضی از بازیکنان در پست مناسب خود قرار ندارد. بحث ما در این پست، مربوط به قسمت تمرین است. چه کار کنیم که تیم از لحاظ تمرینی کاملا ً آماده باشد . خب جواب سوال خیلی ساده است، تمرین گروهی، تمرینی که حداقل ۸ بازیکن در آن شرکت داده شوند. اما اینکه چه تمرینی دهیم که تیم کمتر شود و این بونوس تمرینی هم کاملا ً پر شود ؟

بونوس ها چی هستند ؟ 

در مورد تمرین دادن قبلا ً صحبت کردیم ( آموزش تمرین )  اما در مورد بونوس ها خیلی صحبت نکرده بودیم….. در حالت کلی ۴ نوع بونوس وجود دارد که از تمرین گروهی بدست می آیند ( تمرینی با شرکت حداقل ۴ یا ۸ بازیکن )

بونوس Attack : این بونوس زمانی بدست می آید که حداقل ۴ بازیکن از پست های (ST, AML, AMC, AMR, ML, MR, MC) همزمان با هم در تمرینات شرکت داده شوند. این بونوس در حین بازی کمک میکند تیم حملات بهتر و هماهنگتری را ارائه دهد (نکته : حتما ً لزومی ندارد که در حین بازی زنده، شما روی بونوس حمله کلیک کنید، بلکه به صورت اتوماتیک هم عمل میکند)

بونوس Defense : از اسمش معلومه ، این بونوس برای دفاع یکپارچه و هماهنگ به تیم شما کمک میکند و حداقل نیاز به ۴ بازیکن از پست های (DMC, DL, DC, DR, GK) دارد تا پر شود ( دفاع ها و هافبک دفاعی ها) در نتیجه با تمرین حداقل ۴ بازیکن دفاعی به طور همزمان ، تیم شما از لحاظ دفاعی بهتر و هماهنگ تر عمل می کند  ( نکته : حتما ً لزومی ندارد که در حین بازی زنده، شما روی بونوس دفاع کلیک کنید، بلکه به صورت اتوماتیک هم عمل میکند )

بونوس Possession : بونوس مربوط به مالکیت توپ، که کمک می کند تیم شما منظم تر و روان تر پاس کاری کند و این خود باعث می شود که آمار و درصد مالکیت توپ بالا رود و اگر در حین بازی زنده هم دقت کنید مالکیت توپ تیم شما بالا میرود در صورتی که این بونوس پر شده باشد. البته در صورت فعال کردن این بونوس در حین بازی زنده، مالکیت توپ تیم شما بیشتر هم می شود .این بونوس زمانی پر می شود که حداقل ۴ بازیکن از پست های (AML, AMC, AMR, ML, MC, MR, DMC) در تمرین گروهی همزمان شرکت داده شوند.

بونوس Condition : باعث می شود تیم شما کمتر خسته شود. حتما ً لازم نیست که در حین بازی زنده آن را فعال کنید و در صورتی که این بونوس درصد زیادی داشته باشد، به خودی خود می تواند باعث کمتر خسته شدن تیم شما شود هر چند فعال کردن آن ، تاثیر آن را دو چندان میکند. برای اینکه بونوس Condition پر شود لازم نیست کار خاصی کنید، همین که حداقل ۸ بازیکن به طور همزمان در تمرین باشند، این بونوس پر می شود.

در صورتی که تمرین های گروهی رو انجام بدید، این بونوس ها پر می شوند و به تیم شما کمک خواهند کرد، اما اینکه چه تمرین (Drills) را انتخاب کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی تمرینات : 

این ۳ مدل تمرینانی رو که معرفی میکنیم، میزان خستگی بسیار کمی برای تیم شما رو داره، در ضمن باعث میشه به سرعت بونوس های تمرین پر بشن :

میزان خستگی : ۴٫۵% یا ۶٫۷۵% برای هر بازیکن ، یعنی بعد از هر بار تمرین هر بازیکن حدود ۴٫۵% یا ۶٫۷۵% درصد خسته می شود در عوض بونوس های تمرینات گروهی به سرعت و به طور قابل توجهی پر می شوند . دقت کنید، ترکیب های دیگری از تمرینات هم وجود دارد و حتی ممکن است بهتر از این سه تمرین پیشنهادی ما عمل کنند، اما به نظر میرسه این ترکیب از تمرینات، در حالت بهینه و نسبتا ً مناسبی قرار داشته باشند. پس بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کنید و این تمرینات را به ترتیبی که مشاهده میکنید بچینید… تمرینات رو به اندازه ای تکرار کنید تا همه ی بونوس ها پر بشوند. در حالتی که همه بونوس ها پر و تکمیل شوند در بهترین حالت هر کدام از بونوس ها به ۱۰% میرسد، یعنی در حالت عادی ۱۰% می باشند که اگر در حین بازی زنده آنلاین باشید و هر کدام را فعال کنید، این بونوس ها تا ۱۵% هم می توانند افزایش پیدا کنند که این به خودی خود یک امتیاز ویژه تلقی می شود.

نکته: برای اینکه از بازیکنان اصلی خود برای تمرین دادن استفاده نکنید و انرژی آنها برای تمرینات مربوط به بونوس کم نشود میتوانید ۸ تا ۱۲ بازیکن ضعیف ۳ استار بخرید و برای تمرینات بونوس از آنها استفاده کنید تا هم انرژی بازیکنان اصلی شما ذخیره شود و هم اینکه همیشه بونوس های شما ۴۰ درصد باشد.

توجه: هر روز به میزان ۲ درصد از بونوس های شما کم میشود، پس سعی کنید روزانه تمرینات گروهی با حداقل ۴ یا ۸ بازیکن انجام دهید تا بونوس دریافت کنید.

– طبق عکس زیر و با فلش های قرمزی که مشخص کردیم، هر کدام از بونوس ها را میتوانید در زمان بازی آنلاین فعال کنید.

یادتون نره که در کانال تلگرام ما عضو شوید و از آخرین اخبار مطلع باشید.

Advertise Here

20 نظر ثبت شده نظر دهنده بعدی شما باشید.

  1. سلام بونوس کاندیشن مال فعالیت بدنیه نه صرفه جویی …
    مثلا تو بازی قدرت بدنی بیشتر استفاده بشه. نه که استراحت کنن یا انرژی کمتری استفاده کنن!! فقط هم با تمرین جسمانی اضافه میشه ،البته بعضی تمرینای دفاعی هم که فیتنس دارن اضافه میشه

  2. سلام به همگی, خواستم بگم که این نوع تمرینات باعث میشه که مثلا همه بازیکنان آماره دفاعشون بره بالا که این کار برای مهاجما بیهوده است و البته خیلی هم بازیکنان رو قوی نمیکنه ولی من بونوس کمی دارم امابازیکنان ماهرتری در پست های مخصوص دارم برای مثال هافبک هجومی دارم که قدرتش۵۳%هست اما آماره هجومیش فوق العاده بالاست به طوری که پاسش۱۳۸%وقدرت شوتش۱۳۳%هست و البته بسیار گل میزنه و پاس گل میده به طور متوسط تو هر بازی۲گل و یک پاس گل میده!خیلی جالبه این بازیکن چون تو دفاعش آماره۱%هم داره! واقعاواسه خودم این یک افتخاره!

    • سلام
      این تمرینات مخصوص بونوس های تمرینی هست که به صورت گروهی انجام میشه و طبیعی هست که یه سری از اسکیل ها برای بعضی از پست ها لازم نیست، برای تمرینات انفرادی که هدف افزایش قدرت بازیکن هست باید نوع تمرینات رو متناسب با همون پست انتخاب کرد ، اینکه تاثیر کمی در پیشرفت بازیکنان دارد هم به دلیل راحتی تمرینات هست که در هر تمرین ۲٫۲۵ درصد از انرژی بازیکنان کم میکنه!

    • اون بازیکن وقتی اینجوری شده که شما بیشتر از سه چهارفصل ازش استفاده کردبن.بازی واسه اینکه ما را مجبور کنه هرفصل بازیکن بخریم و توکن خرج کنیم جوری طراحی شده که در پایان هر فصل وقتی یک ستاره و بیست درصد از آمار بازیکنها کم می‌کنه اونها را بیشتر از عواملی که ستاره هاشون خاموشه کم می‌کنه مثلا واسه مهاجم ها بیشتر آمار کارهای دفاعی یا stringیا agresion را کم می‌کنه .وقتی سه چهار فصل از یک بازیکن استفاده میکنی و هربار در آخر فصل از این گزینه ها بمقدار زیادی کم می‌کنه در نهایت بعد از چهار پنج فصل میبینی بعضی از آمار بازیکنت ۱ شده درحالی که آمار تخصصیش بشکل فوق العاده ای بالاس.وقتی بازیکن اینجور شد دیگه واقعا ضعیفه و بدرد بازی توی اون سطح نمیخوره .مثلا اگر شما همین بازیکنتون که ازش راضی هستین و میگین هربازی دوتا گل میزنه با یک بازیکن که آمار هجومیش کمی پایین تر بود ولی آمارهای دیگه را هم حداقل شصت بود عوض میکردین مطمین باشین خیلی بهتر جواب میگرفتین و حداقل هربازی ۳ یا چهارگل براتون میزد .مطمینا خوب گل زدن این بازیکنتون در واقع بخاطر خوب کارکردن خودتونه وگرنه اون بازیکن دیگه تاریخ مصرفش تمام شده و بیشتر واسه تیمتون ضرر ایجاد کرده تا نفع

  3. یه سوال من چیکار کنم تا تیمم بهتر تو بازی عمل کنه؟. در حین اجرای زنده بازی بونوس کنم بهتر؟ یا تو تمرین قبل از بازی؟
    تیممو بیشتر با همه ی بازیکنام تمرین بدم؟ یا متناسب با هر پست؟
    لطفا کمکم کنید ممنون

    • شما قبل از بازی بازیکن ها رو به صورت گروهی تمرین میدید تا بونوس های تمرینی بدست بیاد و از این بونوس ها در بازی استفاده میشه، اگر آنلاین هم باشید هر کدوم از بونوس ها رو میتونید فعال کنید تا تاثیر بیشتری در بازی داشته باشه.
      تمرین بازیکن ها به صورت گروهی یا انفرادی ۲ بحث جدا هست، شما اگر بخوای ۱ بازیکن رو قوی کنی باید تمرین های متناسب با اون پست رو انتخاب کنی و به صورت انفرادی و اختصاصی تمرینش بدی تا قدرت یا همون درصدش بالا بره، اما تمرین های گروهی برای دریافت بونوس هست که در بازی باعث عملکرد بهتر تیم شما میشود. با این تمرین های گروهی هم که ما در نظر گرفتیم علاوه بر دریافت بونوس، قدرت بازیکن هم بالا میره اما مطمئنا” تاثیر تمرین های اختصاصی در ۱ بازیکن خیلی بالاتر هست.
      در کل تمرین های گروهی و انفرادی برای تیم و بازیکنان لازم هست اما به هر حال این تمرین ها هم باعث کاهش انرژی بازیکنان میشود و باید به این هم توجه کنید که بازیکنان با انرژی پایین وارد مسابقه نشوند که کارایی آنها پایین می آید.

  4. من یه مشکلی که داشتم همین بود که بونوس هام همش ۱۰ درصد نمیشد مثلا همشون تا ۸ درصد میرسیدن ولی برا تا ده درصد رسیدن بازیکنام انرژیشیون زیر سی میشد که باعث مصدومیت میشه
    حالا واقعا با این تمرینا همشون ده درصد میشن؟

    • وقتی انرژی بازیکن به ۳۰ درصد میرسه باید به بازیکن بسته سبز بدید تا بتونید دوباره تمرین بدید و بونوس ها رو تا ۱۰ بالا ببرید.

  5. سلام چطور میتونم یک بازیکن خوب جوان با استعداد را قوی کنم مثلا از پنج ستاره بشه هشت ستاره

    • سلام
      باید تمرین های متناسب با هر پست رو انتخاب کنید و با دادن بسته سبز به صورت متوالی بازیکن رو تمرین بدید تا درصدش بره بالا و ستاره بگیره. اگر واقعا بازیکن شما زیر ۲۰ سال و گرون قیمت باشه با حدود ۱۵۰ بسته سبز میتونید ۱ ستاره بهش اضافه کنید، البته مثلا بازیکن ۵ استار ۹۶ درصد که بخواد ۶ استار بشه بسته سبز کمی میخواد چون فقط ۴ درصد نیاز داره تا ۶ استار بشه، اما از ۶ استار تا ۷ استار که مثلا بازیکن باید از ۱۰۰ درصد بشه ۱۲۰ درصد حدود ۱۵۰ بسته سبز نیاز دارید. چیزهایی که در پیشرفت بازیکن تاثیر دارن ۱- سن و استعداد بازیکن ۲- انتخاب تمرین های مناسب ۳- لول تمرین شما ۴- داشتن بسته سبز زیاد برای تمرین دادن
      این مطلب رو مطالعه کنید به شما کمک میکنه: http://top-eleven.ir/بخش-دوم-آموزش،-تمرین/

    • با همون ۲ تا تمرین دیگه میتونید فعلا ً تمرین بدید تا زمانی که ویدیو آنالیز هم براتون باز بشه.

  6. یعنی ما در طول روز ۱۰ بار این تمرین و به بازیکنامون بدیم و توی فصل هیچکدوم از تمرینات دیگه رو بهشون ندیم ؟

    • ۱۰ بار که خیلی زیاد هست، برای مثال عرض کردم.
      شما در طول روز به طور میانگین باید ۴ بار تمرین گروهی به تیمتون بدید ،تمرینی که شامل حداقل ۸ بازیکن باشه. البته ظاهرا ً ۸ بازیکن هم لازم نیست مثلا ۴ ۵ تا هم باشه کافی هست.
      اگر بسته ی سبز دارید که در طول فصل هر جور که دلتون میخواد هر تعداد که دوست دارید تمرین بدید اما این تمریناتی که در این موضوع بهش پرداختیم، تمریناتی هستند که با کمترین میزان خستگی باعث زیاد شدن بونوس ها میشه. موفق باشید.

  7. یعنی ترتیب همه تمرینات بصورت ( دفاع، آمادگی جسمانی، حمله ) هست؟ و یا ( آمادگی جسمانی، دفاع ، حمله ) ؟؟؟؟! و یا…؟!

    • جلسه تمرینی رو با یک تمرین آمادگی جسمانی شروع کنی و با یک تمرین آمادگی جسمانی دیگه به اتمام برسونی بهتر هست.
      مثلا ً با Warm Up یا Stretch شروع کنی خیلی خوب هست و با Hurdle Jumps و یا Long Run به اتمام برسونی خیلی خوب و تاثیر گذار هست. حالا لابلای شروع و اتمام تمرین هم ، تمرین های دفاعی یا تهاجمی می تونید بزارید .

قسمت های ستاره دار الزامی هستند لطفا فارسی تایپ کنید.

*

برای دریافت آخرین اخبار بازی تاپ الون در کانال تلگرام عضو شوید

آموزش کدنویسی